پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش ابهت پوشالی صهیونیست ها را فروریخت‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به واسطه انقلاب و دستاوردهای انقلاب و سپاه به عنوان مولود انقلاب با تدبیر و مصوبه کاملاً قانونی و عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مقابل چشمان دنیا ابهت پوشالی رژیم پوشالی صهیونیستی را فرو ریخت و مایه فخر و مباهات هموطنان‌مان و تمام آزادی خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش قلب نازنین امام زمان صاحب العصر (عج) و نایب برحقش و تمامی آزادی‌خواهان جهان را تسکین داد، افزود: بدون شک مستکبرین جهان عیار کار دستشان آمد، این پیروزی بزرگ و عظیم را خدمت مردم شریف کلان‌شهر اراک و هم‌میهنان تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: عزم و اراده الهی بر این است که باطل نابود و محو شود و چه بسیار سعادت و سربلندی عظیمی که در چنین زمانی و در چنین روزهایی نفس می‌کشیم و به خواست و اراده الهی تحقق آیه الهی محو شرارت را درک و لمس می‌کنیم.

قربانی ادامه داد: خدا را شکر که نفس در نفس آزادگان عالم سینه سپر کرده و فریاد الله اکبر برمی‌آوریم.

وی ادامه داد: این‌ها همه جلوه‌های قدرت ایران اسلامی است که بعد از شش ماه شنیدن صدای کودکان مظلوم غزه و کشته شدن بیش از ۳۲ هزار انسان بی‌گناه به فریاد مستضعفان رسیده و سیلی محکمی به رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: پاسخ مقتدرانه رزمندگان سپاه و ارتش ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فروریخت‌.

قربانی با اشاره به پنج موضوع مهم پیش روی شهرداری اراک و انتقال مواردی به شهردار اراک اظهار کرد: گزارش هفتگی در خصوص عملکرد در راستای تحقق این اهداف مد نظر قرار گرفت و این موضوع به شهردار انتقال داده شد که اگر ده‌ها و یا صدها اقدام ارزنده در دره نور الشهدا انجام شود، اما این موارد که شامل بازی‌های هیجانی است مورد توجه قرار نگیرد یا تأخیر داشته باشد و یا دایر نشود، به نظر می‌رسد عملاً کاری صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: موضوع بناهای تاریخی و بازار سرپوشیده از جمله موارد مهم و ضروری شهر است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در یکصدوسی‌ودومین صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص بررسی طرح مبنی بر الزام شهرداری به انتشار لیست املاک واگذار شده به مؤسسات فرهنگی، بهداشتی و خانه‌های فرهنگ با حفظ مالکیت شهرداری در سامانه عیان شهرداری با هشت رأی موافق تصویب شد.

همچنین به پیشنهاد کمیسیون سلامت و محیط زیست در خصوص موضوع تخلیه لوازم و وسایل بهره‌بردار شهربازی پارک آزادی به دلیل پایان قرارداد و عدم تخلیه وسایل توسط این بهره‌بردار برای عقد قرارداد با پیمانکار جدید مبنی بر جمع‌آوری وسایل بازی و سد معبر صورت گرفته با هشت رأی موافق، تصویب شد.

همچنین به پیشنهاد کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری موافقت با آغاز عملیات اجرایی در اختیار گرفتن و تصرف زمین ۳۲ هکتاری آرامستان اراک ظرف مدت یک هفته با ۹ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 744936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.