۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال به‌منظور نوسازی و همسطح‌سازی به پایان رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر سطح منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: تاکنون به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت بعضی معابر اصلی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های سپاس، مسیر کندروی بزرگراه شهید ردانی‌پور و خیابان هدایت انجام شده است.

وی افزود: در راستای روکش آسفالت معابر منطقه ۸ شهرداری اصفهان، عملیات لکه‌گیری نیز با برداشت آسفالت معیوب و زیرسازی آن در معابر اصلی و فرعی نیز انجام شده که حدود ۸ هزار متر مربع از این عملیات مربوط به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت معابر در سطح این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت حدود ۳۰ هزار متر مربع در خیابان‌های ساحل، رباط، باهنر، آیت‌الله خادمی، گلخانه، شهبازی و معابر مجاور بوستان رستم شیرازی و قسمتی از خیابان شهیدان کاظمی به پایان رسیده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت شامل آسفالت معابر اصلی، معابر فرعی، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، زیرسازی معابر خاکی و اجرای آسفالت، همچنین لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال انجام شده است که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 744739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.