هدف ایران مبارزه با جبهه‌های باطل است/ تا پای جان پای اسلام و تمامیت اراضی ایران هستیم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بخش بسیار کوچکی از توانایی خود را به رخ جهانیان کشید و با هجوم موشکی و پهپادی به مقرهای نظامی آن رژیم منحوس، تمام دشمنان خود را در بهتی عظیم فرو برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی، در پیامی پیروزی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ...

سنت الهی بر این امر استوار است که جبهه حق، در مقابله با جبهه باطل، همیشه پیروز و سربلند بوده و دست برتر را داشته باشد.

ایران اسلامی عزیز، در طی سالیان متمادی، هدف و مقصود خود را مبارزه با جبهه باطل قرار داده و در این راه حتی یک قدم عقب‌نشینی نکرده است؛ در دنیای امروز، رژیم منحوس صهیونیستی مصداق بارز شر و باطل است؛ رژیمی که قساوت و وحشیگری خود را به جهانیان ثابت نموده تا جایی که بی پروا تمام خطوط قرمز و قانونی را زیر پا گذاشته و با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حماقت و دشمنی خود با ملت شریف ایران اسلامی را بیش از پیش نشان داد.

به حول و قوه الهی، فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به این حماقت، بخش بسیار کوچکی از توانایی خود را به رخ جهانیان کشید و با هجوم موشکی و پهپادی به مقرهای نظامی آن رژیم منحوس، تمام دشمنان خود را در بهتی عظیم فرو برد.

این دستاورد عظیم را خدمت ولی الله الاعظم ارواحنافداه، فرمانده معظم کل قوا و شما ملت عظیم، تبریک عرض نموده و ما فرزندان ولایت، اطمینان می‌دهیم که تا پای جان در حفظ اسلام عزیز و تمامیت ارضی ایران اسلامی، از تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به امید ظهور آن یگانه منجی عالم بشریت و سربلندی بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی

اللهم عجل لولیک الفرج

کد خبر 744527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.