برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، عصر امروز_یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در آئین تکریم و معارفه ریاست کل دادگستری مازندران قضاوت را به عنوان امری خطیر و حساس عنوان و اظهار کرد: دستگاه قضائی استان همراه با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مازندران در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی و حُسن خلق در برخورد با مراجعان ضرورت دارد، افزود: اخلاق خوش در خدمت به مردم باید سرلوحه اقدامات کارکنان دادگستری مازندران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حفظ خونه شهدا بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و احترام و اعتبار امروز کشور، مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

پوریانی با اشاره به اینکه ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم در راستای حل مشکلات موجود در مازندران، امکانات و منابع خدادادی استان به عنوان یک امانت ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود، گفت: با توجه بر تأکیدات مقام مقام رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال، دستگاه قضائی استان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان، بر بحث امنیت سرمایه‌گذاری نیز تاکید ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی استان مازندران با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند، اظهار داشت: دستگاه قضائی استان با افرادی که نسبت به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی اقدام کنند، برخورد جدی و قانونی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مدنظرم در این نهاد برگزاری دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، بازدید میدانی از حوزه‌های قضائی استان و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی است.

به گزارش ایمنا: عباس پوریانی طی مراسم تکریم و معارفه با حضور دادستان کل کشور، به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین "محمدصادق اکبری" قدردانی شد.

کد خبر 744520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.