پاسخ به رژیم صهیونیستی دل مردم را شاد کرد

استاندار خراسان شمالی حمله شب گذشته سپاه به رژیم صهیونیستی را غرورآفرین توصیف کرد و گفت: این حمله دل مردم ایران را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در جلسه عفاف و حجاب خراسان شمالی اظهار کرد: حجاب و عفاف علاوه بر مبنای دینی و قانونی، یک هنجار عرفی است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی اجرای طرح نور و سایر برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با مسئله بی‌حجابی را مورد توجه قرار داد و افزود: رعایت حجاب امری شرعی و قانونی است و همه باید مقید به رعایت قانون و احترام به آن باشند.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از تمام کسانی که در این زمینه اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: با همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها، مدیران و نهادها شاهد ریشه‌کنی بی‌حجابی باشیم و با هماهنگی قوی‌تر این مسیر طی شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه حمله به اعتقاد دینی و موضوع عفاف و حجاب و رواج بی حجابی از دسیسه‌های دشمن است، گفت: برنامه‌ریزی و انسجام در تمام دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین سپاه پاسداران گفت: حمله هوشمندانه و اقدام تنبیهی سپاه پاسداران در پاسخ به شرارت‌های رژیم جعلی اسرائیل موجب شادی دل مردم شد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه موضوع عفاف و حجاب در بین بازاریان و اصناف، واحدهای صنفی مختلف و عاملان فروش و مراکز آموزشی در جامعه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: نباید با بی‌مبادلاتی برخی در این حوزه ارزش‌ها خدشه‌دار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح نور در این زمینه اضافه کرد: رعایت حجاب و حفظ ارزش‌ها ضروری است و برنامه‌ریزی مدون برای آن از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی توجه به عفاف و حجاب در تمام حوزه‌ها و اقدامات فرهنگی و ارشادی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها مکلف به اندیشیدن تدابیر لازم و هماهنگی در اجرای طرح‌های در دست اقدام هستند.

کد خبر 744479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.