۲۵۶ داوطلب نهایی طرح نهضت ملی مسکن در چادگان

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان گفت: حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسک چادگان تحویل شده است که ۲۵۶ نفر داوطلب نهایی برای طرح ملی مسکن وجود دارد.

اباذر جعفرپور در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و تأخیر در تحویل زمین به مردم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: برای طرح ملی مسکن در شهرستان چادگان، تاکنون ۲۵۶ داوطلب نهایی وجود دارد که پیامک واریز وجه برای آن‌ها ارسال شده است.

وی افزود: متقاضیان تا ۲۰ روز آینده فرصت دارند که ۴۰ میلیون آورده اولیه را واریز کنند و پس از آن یک جلسه قرعه کشی در شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن این طرح در شهرستان چادگان عدم الحاق زمین‌ها در محدوده شهری بود.

جعفر پور اضافه کرد: اسفند سال گذشته کمیسون ماده ۵ آن برگزار و حدود ۲۰ هکتار زمین جهت پروژه جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به محدوده شهر چادگان الحاق و به بنیاد مسکن چادگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: تا کنون حدود پانصد و هفتاد نفر ثبت نام اولیه شدند و در مرحله اول ۲۵۶ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان چادگان تصریح کرد: در شهر رزوه ۲۱۰ نفر ثبت نام اولیه شدند که در مرحله اول، ۹۹ نفر تأیید شده‌اند و دیگر متقاضیان در مرحله تکمیل مدارک هستند.

کد خبر 744160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.