برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان دوره آموزشی در شهرداری اصفهان

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان آموزشی در شهرداری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: سال گذشته در مجموع ۱۷۴ هزار و ۵۰۲ نفرساعت آموزش، برنامه‌ریزی و اجرا شد که شامل ۱۰۰ هزار و ۲۱۶ نفرساعت آموزش تخصصی و ۷۴ هزار و ۲۸۶ نفرساعت آموزش عمومی است.

علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه آموزش کارکنان شهرداری اصفهان در محورهای عمومی شغلی، توسعه فردی، تخصصی، بین حوزه شغلی، مدیریتی و مناسبتی تهیه و اجرا می‌شود که سال ۱۴۰۲ کارکنان شهرداری در ۱۷ عنوان آموزش عمومی شغلی و توسعه فردی با هدف ایجاد و بهبود مهارت‌های فردی و شغلی و ۱۳۸ عنوان آموزش تخصصی با هدف به‌روز رسانی دانش شغلی و تحقق اهداف برنامه استراتژیک ۱۴۱۰ شرکت کردند.

وی سرانه آموزش هر یک از کارکنان شهرداری اصفهان را ۶۳ ساعت دانست و افزود: سال گذشته برای مدیران شهرداری این کلان‌شهر، ۷ عنوان آموزشی با مجموع ۲۸۹۹ نفرساعت آموزش، به شیوه حضوری و کارگاهی برگزار شد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته در مجموع ۱۷۴ هزار و ۵۰۲ نفرساعت آموزش، برنامه‌ریزی و اجرا شد که شامل ۱۰۰ هزار و ۲۱۶ نفرساعت آموزش تخصصی و ۷۴ هزار و ۲۸۶ نفرساعت آموزش عمومی است.

نداف‌پور ادامه داد: ۲۵ هزار و ۶۶۰ نفر از همکاران با قید تکرار در ۱۵۵ عنوان آموزشی حضور داشتند که گویای رشد ۱۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ است.

کد خبر 743978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.