برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج

مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان کشور به مدت دو روز در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت در دو بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین‌ها» به مدت دو روز به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهرداد سیفی، ابوالفضل زارع، حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، ابراهیم قاسمی، مرتضی دستجردی، حمید عمرانی، محمد قلی شهروی، امیرعلی یزدان‌پرست و امیرمحمد عسگری ۱۰ بازیکن برتر بخش آقایان هستند که رقابت‌های خود را برای مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی دارت کشور برگزار می‌کنند.

در بخش بانوان نیز ماهور رجبی، زینب زارع، الهام نیکخواه، سحر نوچیان، شهلا رواجی، مریم احمدی، محبوبه زارعی، فاطمه صادقی، انیس سال افزون و ستایش بهدار اصل ۱۰ بازیکن برتر حاضر در این مسابقات هستند.

حمید عمرانی و ابراهیم قاسمی دو نماینده استان کردستان در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند و پیکارهای خود را برای پوشیدن به پیراهن تیم ملی برگزار خواهند کرد.

این مسابقات طی روزهای سی‌ام و سی‌ویکم فروردین سال جاری در سالن خانه دارت شهر سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 743976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.