ابنیه تاریخی کاشان در تعطیلات عید فطر میزبان گردشگران بود

همزمان با موج دوم سفرها و در تعطیلات عید فطر ابنیه تاریخی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مورد بازدید گردشگران قرار گرفت و این بناهای تاریخی با خدمات‌رسانی در این تعطیلات میزبان دوستداران فرهنگ، هنر و تاریخ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، هم‌زمان با موج دوم سفرها و در تعطیلات عید فطر، ابنیه تاریخی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مورد بازدید گردشگران قرار گرفت و این بناهای تاریخی با خدمات‌رسانی در این تعطیلات میزبان دوستداران فرهنگ، هنر و تاریخ شد.

خانه تاریخی طباطبایی با عنوان عروس خانه‌های ایران، خانه عباسیان از شاهکارهای معماری ایران در دوره قاجار و حمام سلطان امیر احمد در محله سلطان امیر احمد قرار دارد و امکان بازدید از این اماکن با تهیه بلیت فراهم است.

با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، متولیان در بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرداری مشغول ارائه خدمات لازم برای استقبال و خدمات‌رسانی به گردشگرانی که در ایام این عید سعید، ابنیه تاریخی شهرداری کاشان را مقصد سفر خود می‌کنند، بودند.

خانه تاریخی طباطبایی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی، محصولات سنتی، عرقیجات و سوغات کاشان همراه با فروش میزبان گردشگران است.

گفتنی است درب اماکن تاریخی شهرداری کاشان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ باز و میزبان هموطنان و گردشگران است.

کد خبر 743785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.