باید برای مردم توضیح دهیم در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های ظالمانه قرار داریم

فرماندار شهرستان مارگون گفت: اگر جایی واقعاً به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود تجهیزات و امکانات نمی‌توانیم به موقع حضور پیدا کنیم با مردم صحبت کنید و شرایط کشور را توضییح دهید باید مردم بدانند ما در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های ظالمانه قرار داریم که روزبه‌روز از به زانو درآوردن مردم ایران ناامید می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مختار اندرخور، امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم فروردین_ در اولین نشست شورای اداری شهرستان مارگون در سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک مجدد عید نوروز و تبریک عید فطر، از خدمات و حضور مجموعه مدیران خدمت‌رسان در کنار مردم در ایام نوروز تشکر کرد و خطاب به مجموعه مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان مارگون، اظهار کرد: باید خدمات و عملکردهای خود را در قالب گزارش عملکرد از طرق مختلف به‌ویژه رسانه در اختیار مردم قرار دهید، در حقیقت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، بخشی از وظیفه مدیران و مسئولان است.

وی افزود: بخش زیادی از گلایه‌ها و نقدها در کشور به حق است، اما بخشی از گلایه‌ها منصفانه نیست و مقصر نیز مردم عزیز و نجیب نیستند، بلکه علت این بخش از گلایه‌ها به دلیل عدم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی یا عدم التزام عملی ما به تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: همیشه شاهد بوده‌ایم عده‌ای در کشور گاه به دلایل مختلف به خصوص حب و بغض‌های شخصی و اختلافات سیاسی علیرغم اینکه دوست‌دار و دلسوز نظام هستند اما در تلاش‌اند به هر قیمتی اقدامات دولت را کتمان کنند علیه دولت سیاه‌نمایی کنند و مدیران و مسئولان دولتی را ناکارآمد جلوه دهند.

وی تصریح کرد: سیاه‌نمایی علیه مجموعه دولت، سیاه‌نمایی علیه نظام است دولت جدای از نظام و حاکمیت نیست دولت بخشی از نظام است.

اندرخور خاطرنشان کرد: بخشی از ناامیدی‌ها و کم اعتمادی‌های مردم به این دلیل است که عده‌ای اتفاقاً در جایگاه‌های مهم توسط همین نظام حمایت شده‌اند و مسئولیت گرفته‌اند به بهانه‌ها و دلایل مختلف، همیشه تلاش کرده‌اند مجموعه دولت را ناکارآمد جلوه دهند تا موج منفی همیشه متوجه دولت‌ها ایجاد شود اما در ادامه ترکش‌های این سیانمایی‌ها و کتمان حقیقت‌ها دامن حاکمیت و جایگاه خود این افراد را گرفته است.

وی افزود: مردم باید با تبیین و روشنگری در جریان عملکردهای دولت و به تبع آن عملکردهای نظام قرار بگیرند و سکوت و عدم روشنگری ما مسئولین و سیاه‌نمایی برخی منتقدان کم بصیرت از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف کمک به رسانه‌های معاند برای سیاه نشان دادن شرایط کشور بوده و است.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: وقتی بارندگی و هر اتفاقی در شهرستان مارگون و حتی استان رخ می‌دهد به دلیل فراگیری چنین بحران‌هایی و درگیری تجهیزات، طبق قانون باید تمام دستگاه‌های اجرایی با ستاد بحران همکاری کنند متأسفانه گاهی شنیده می‌شود فلان مدیر دستگاه اجرایی در چنین مواقعی نسبت به مردم و مشکلات مردم مدعی است کمک‌رسانی در فلان نقطه از وظایف این دستگاه اجرایی نیست و این حرکت ناپسند و نادیده گرفتن مردم محکوم است.

وی تصریح کرد: اگر جایی واقعاً به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود تجهیزات و امکانات نمی‌توانیم به موقع حضور پیدا کنیم با مردم صحبت کنید و شرایط کشور را توضییح دهید باید مردم بدانند ما در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های ظالمانه قرار داریم که روزبه‌روز از به زانو درآوردن مردم ایران ناامید می‌شوند.

اندرخور خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران بنا به تاریخ و تمدن‌اش قرار است در منطقه بزرگی کند و مردمانش در پیشگاه تاریخ سر بلند باشند باید برخی هزینه‌ها را بپذیرد و بالاترین هزینه مربوط به قهرمانانی است که در خط مقدم مقاومت در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل غاصب و نامشروع که ظلم و جنایاتش روزی دامن مردم تمام منطقه را خواهد گرفت، جان می‌دهند.

وی افزود: تمام مدیران باید هم‌زمان که اجازه ندهند ریالی اعتبار برگشت داده شود، لیست پروژه‌ها و اقداماتی که با کمبود اعتبارات مواجه شدند یا پروژه‌های مورد نیاز را شناسایی کنند تا در جلسات مختلف با مسئولان استانی جهت تخصیص اعتبار طرح شود.

فرماندار شهرستان مارگون به انتخابات گریزی زد و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با نمایندگان و در ادامه با منتخبین مردم نهایت همکاری را داشته باشید و نه در ارتباط و تعامل با نمایندگان و منتخبین مردم با حُب و بغض سیاسی برخورد کنید و نه در خدمت به مردم کوچک‌ترین نگاه سیاسی داشته باشید که اگر چنین باشد خیانت نابخشودنی است.

کد خبر 743620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.