امنیت پایدار در کردستان حاکم است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امنیت پایدار در استان کردستان حاکم است و آرامش و آسایش کنونی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی و نظامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم فروردین_ به همراه سردار علی آزادی در بازدید از انتظامی بخش سیروان سنندج و پاسگاه فقیه سلیمان کامیاران، اظهار کرد: شاهد زحمات شبانه‌روزی دلاورمردان انتظامی هستیم که در راه آرامش مردم و با با هدیه جان خودت که همان شهادت است، مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار در استان حاکم است، افزود: این آرامش و آسایش مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شما عزیزان است که در پاسگاه‌ها و مناطق دوردست با رشادت به مردم خدمت و امنیت آفرینی می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظامی استان با مدیریت خوب و رویکرد مردمی نتایج ارزنده‌ای را به دست آورده که این خود مایه افتخار و قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال ناامنی در منطقه بوده و هستند که با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی هرگز به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.

کد خبر 743609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.