مدیریت شهری قدردان مردم است

شهردار مشهد مقدس در مراسم بهره‌برداری از تعریض پل دهرود گفت: در این دوره صرفا هدف خدمت است، زیرا خدمت به مردم بزرگترین افتخار ما است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در مراسم بهره برداری از تعریض پل دهرود اظهار کرد: ۵۰ درصد پروژه‌های تکمیل یا کلنگ‌زنی شده در سال گذشته در حاشیه شهر بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه آبی شهید قربانی، بوستان ۲۳ هکتاری برکت، تقاطع چهارسطحی آزادگان و احداث ایستگاه ۵۵ و ۵۶ آتش‌نشانی از جمله پروژه‌های تکمیل شده در سال گذشته است.

وی اظهار داشت: افتتاح بوستان‌های شهربانو وکیل‌آباد و کوهسنگی، بهره‌برداری از ایستگاه قطارشهری الندشت، بهره‌برداری از مجموعه شوق زندگی از دیگر پروژه‌های سال گذشته است.

قلندرشریف تاکید کرد: بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر مشهد، سطح سوم پل شهید فهمیده، سطح سوم میدان خیام، اتصال بولوار امام خمینی (ره) به بولوار نماز، آغاز حفاری خط ۳ از بولوار امامت به الهیه نیز بخش دیگری از پروژه‌های کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی پروژه کلان در امسال به بهره برداری خواهد رسید، زیرا سال قدردانی مدیریت شهر از مردم است و ما در مدیریت شهری جز خادمی شما کاری انجام نمی‌دهیم.

کد خبر 743504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.