نجات ۱۱۱ نفر از حریق و حوادث توسط آتش‌نشانان اصفهان

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانان اصفهانی هفته گذشته در اجرای ماموریت‌های خود موفق شدند جان ۱۱۱ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث و آتش‌سوزی‌ها را نجات دهند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته ۱۱ هزار و ۱۰۱ تماس با سامانه ۱۲۵ توسط همشهریان و هموطنان برقرار شد که منجر به ۲۲۷ مورد اعزام اکیپ‌های اطفا یا امداد و نجات توسط ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سطح شهر اصفهان شد و پوشش ایمنی داده شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۳ مورد حوادث مختلف از جمله تصادفات، محبوسی افراد و سقوط از ارتفاع و دیگر موارد اعلامی بوده و ۸۲ مورد حریق به ترتیب مربوط به منازل مسکونی، اماکن تجاری، ضایعات و خودرو بوده که منجر به اعزام تیم‌های اطفای حریق شده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۱۱۱ نفر از این حریق و حوادث نجات پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ۴۲ مورد خدمات ایمنی بنا بر موضوعات درخواستی شهروندان به آن‌ها ارائه شده است.

شریعتی تصریح کرد: همکارانم در ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه شهر اصفهان در ساعات مختلف شیفت خدمتی ۴۳ مورد گشت ایمنی و ۱۲۱ مورد استقرار خودروهای اطفائیه و تیم‌های امداد و نجات غواصی در مسیر رودخانه با توجه به جاری بودن آب داشتند.

کد خبر 743358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.