ساعت کاری مراکز گردشگری ناژوان در تعطیلات عید فطر اعلام شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ساعت کاری مراکز گردشگری ناژوان در تعطیلات عید سعید فطر و بعد از آن را اعلام کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساعت کاری مراکز گردشگری ناژوان اصفهان از پنجشنبه بیست‌وسوم فروردین اظهار کرد: زمان فعالیت مرکز گردشگری باغ پرندگان از ساعت ۰۸:۰۰ تا یک ساعت پیش از غروب آفتاب است.

وی افزود: مراکز گردشگری موزه صدف‌ها و باغ گیاهان گرمسیری از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ و مرکز گردشگری باغ خزندگان از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ است، همچنین آکواریوم ناژوان از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ فعالیت می‌کند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: باغ نورانی گل رز نیز همچون گذشته از اذان مغرب و عشا تا ساعت ۲۲:۰۰ برای بازدید شهروندان و گردشگران، ارائه خدمات می‌کند.

قائلی گفت: شهروندان و گردشگران توجه داشته باشند، زمان فروش بلیت تمام مراکز گردشگری تا نیم ساعت پیش از اتمام فعالیت اعلام شده است و در خرید بسته نیز به این زمان بندی‌ها توجه شود.

وی ضمن تشکر از بخش خصوصی همکار و سایر ذی‌نفعان عرصه و همکاران خود در مدیریت ناژوان در راستای همراهی و همکاری آن‌ها ادامه داد: از شهروندان و گردشگران تقاضا می‌شود پیش از حضور در عرصه و در زمان تهیه بلیت از زمان و کم و کیف فعالیت مراکز و ارائه خدمات برای انتخاب بهترین زمان، اولویت بازدید و خرید، مطلع و در راستای افزایش بهره‌وری و نیز افزایش رضایت‌مندی از انتخاب خدمات مدنظر اطمینان حاصل کنند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران و بخش‌های خصوصی همکار در ناژوان رضایت عمومی شهروندان و گردشگران حاصل و گام‌های مؤثری در این خصوص برداشته شود.

کد خبر 743352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.