۲۰ راهبرد اساسی در راستای توسعه مازندران عملیاتی شد

استاندار مازندران از عملیاتی شدن ۲۰ راهبرد اساسی در راستای توسعه استانداری مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران یکی از آسیب‌های بزرگ در دستگاه‌های اجرایی را بی‌توجهی به شایسته سالاری بیان و اظهار کرد: برای دست یافتن به توسعه و تحول در استان، لازم است تا از ظرفیت نیروی انسانی شایسته و نخبه استفاده ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران در حال طی کردن دوره تحولی است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بدانند آن چیزی که در اذهان مردم باقی می‌ماند عملکرد دولت‌ها است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد گزارش خلاف واقع به مردم داده شود، این قشر آگاه متوجه واقعیت‌ها می‌شوند، اظهار داشت: تحول در تمام سطوح از جمله خواسته‌های رئیس جمهور است بنابراین تمام برنامه‌های تحولی در مازندران بر مبنی سیاست‌های ابلاغی رئیس جمهور است.

حسینی‌پور با بیان اینکه همسو با ایجاد تحول در استان، برنامه‌های راهبردی جایگزین برنامه‌های کوتاه مدت شد، افزود: عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی نیازمند تفکر راهبردی و جهادی است و تمام فعالیت‌های معاونت توسعه و منابع این استانداری نیز در راستای راهبرد مشخصی شکل گرفت و عملیاتی شد.

نماینده دولت سیزدهم در مازندران با اشاره به اینکه استانداری مازندران می‌تواند پیشران تحول در سطح استان باشد، تصریح کرد: در این مجموعه باید بهترین برنامه‌های راهبردی اجرا شود تا بتواند برای دیگر دستگاه‌ها الگو شود.

وی ادامه داد: تحولات بزرگی در اجتماع اتفاق افتاد اما هنوز نتوانستیم سازمان‌های دولتی را همتراز با این تحولات سازماندهی کنیم.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه با روش‌های سنتی که در ساختار اداری دستگاه‌ها مطرح است، نمی‌توانیم پاسخگوی نسل جدید باشیم، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های انسانی مازندران به شکل مطلوب استفاده کرد و معاونت توسعه منابع استانداری باید این مهم را در دستور کار قرار دهد و از وجود نخبگان به شکل مطلوب استفاده کند.

این مسئول از عملیاتی شدن ۲۰ راهبرد اساسی در راستای توسعه استانداری مازندران عنوان و مطرح کرد: شایسته سالاری در دستگاه‌های اجرایی و بدنه دولت باید مدنظر باشد.

حسینی پور با بیان اینکه برترین‌های مازندران باید به استخدام استانداری مازندران درآیند و نیروی بی انگیزه ساختار شکن نباید جایگاهی در بدنه دولت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این مهم می‌توان به ایجاد تحول در استان امیدوار بود.

کد خبر 743321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.