برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی به مناسبت روز سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری دومین جشنواره ملی و فراملی عکاسی به مناسبت هفته سنه در شهر سنندج خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت اردو محور و با حضور ۳۵ عکاس مطرح از ایران، عراق و ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، سه‌رکوت نجفی از برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت ششم اردیبهشت ماه روز سنه (روز سنندج) برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در تقویم محلی ششم اردیبهشت به نام روز سنه نام‌گذاری شده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت این روز ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را تدوین و همزمان با هفته سنه در این شهر برگزار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستند نگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

نجفی با بیان اینکه عکاسانی از کشورهای ترکیه و عراق نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت، تصریح کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند رزومه خود را از امروز تا ۲۷ فروردین به دبیرخانه جشنواره به نشانی sanandajphotoroshdfestival@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت نیاز با شماره ۰۹۹۲۶۶۹۲۹۹۱ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۵ نفر که بهترین رزومه را داشته باشند، انتخاب و برای شرکت در جشنواره میهمان سنندج خواهند بود و در طول یک هفته اقدام به عکاسی خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه این ۳۵ عکاس منتخب باید در بازه زمانی ششم تا دوازدهم اردیبهشت هفته سنه در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، گفت: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور مسئولان شورا و شهرداری سنندج از پوستر این جشنواره نیز رونمایی شد.

کد خبر 743263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.