عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ فروردین‌

در این بسته خبری از خدمات‌دهی رایگان مترو تبریز در عید فطر تا دومین جشنواره ملی و فراملی عکاسی در سنندج برگزار می‌شود و خدمات‌رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به شرکت کنندگان نماز عیدفطر همدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ساخت پارک آبی اراک مطالبه جدی شورای شهر

داوود قربانی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: ساخت پارک آبی یکی از مطالبات جدی شهروندان و اعضای این شورا است که با جدیت دنبال می‌شود.

ساخت مرکز نگهداری بانوان آسیب دیده اجتماعی در بیرجند آغاز شد

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: عملیات اجرایی ساخت مرکز نگهداری بانوان آسیب دیده اجتماعی با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در مجتمع شبانه روزی فوریت‌های اجتماعی شهرداری بیرجند آغاز شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ فروردین‌

۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز بازسازی شد

محمد حسین زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز گفت: با هزینه کرد ۵۷ میلیارد ریال اعتبار ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده ناوگان حمل و نقل مسافری این شهر بازسازی و راه اندازی شد.

ابطال ۶ مصوبه شورای شهر در دیوان عدالت اداری و ۳۱ برابر شدن بوستان‌های تهران

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز با بیان اینکه سال گذشته ۶ مصوبه شورا در دیوان عدالت اداری ابطال شده است، گفت: این مصوبات شامل عارضه سنجی ترافیکی، ادغام یک تبصره به وظایف کمیسیون مناطق، عوارض کسب و پیشه، نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند بود.

جابه‌جایی نمازگزاران زنجانی به مصلی رایگان انجام می‌شود

داوود نوری، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با روز عید فطر جا به جایی نمازگزاران زنجانی به مصلی فردا به صورت رایگان انجام می‌شود.

درخواست چمران از وزیر کشور برای حل مشکل خرید واگن‌های مترو

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از وزیر کشور درخواست کرد که موانع توقف ورود واگن‌های مترو برداشته شود.

خدمات‌رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به شرکت کنندگان نماز عید فطر همدان

سید محمد پوروخشوری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از خدمات رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ فروردین‌

آمادگی کامل آتش‌نشانان پایتخت برای تأمین ایمنی مراسم عید سعید فطر

قدرت الله محمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ از آمادگی کامل آتش‌نشانان پایتخت برای تأمین ایمنی مراسم عید سعید فطر خبر داد.

دومین جشنواره ملی و فراملی عکاسی در سنندج برگزار می‌شود

سه‌رکوت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری سنندج از برگزاری دومین جشنواره ملی و فراملی عکاسی به مناسبت هفته سنه در سنندج خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور ۳۵ عکاس مطرح ایران، عراق و ترکیه برگزار می‌شود.

خدمات دهی رایگان مترو تبریز در عید فطر

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از خدمات رسانی مترو در روز عید سعید فطر خبر داد.

کد خبر 743231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.