خدمات‌رسانی سازمان حمل‌ونقل کرمانشاه به نمازگزاران عید فطر

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به صورت رایگان نمازگزاران را به محل اقامه نماز عید فطر می‌رسانند و پس از پایان مراسم نیز با همین تعداد اتوبوس به محلات مورد نظر خود منتقل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶:۰۰ روز عید فطر از تمام خطوط به سمت محل برگزاری نماز در خدمت نمازگزاران خواهد بود.

وی افزود: برای برگزار شدن هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر و استفاده نمازگزاران از ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری کرمانشاه، تمام اتوبوس‌ها در آماده‌باش کامل هستند و خدمت رسانی از ساعت ۶:۰۰ به صورت رایگان آغاز می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری مراسم و تا بازگشت کامل نمازگزاران، سازمان اتوبوسرانی با افتخار در کنار شهروندان خواهد بود و پس از پایان مراسم نیز اتوبوس‌ها آماده انتقال شهروندان به تمام مسیرها و خطوط شهری هستند.

دوستی گفت: طبق هماهنگی و تمهیدات انجام شده ۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به صورت رایگان نمازگزاران را به محل اقامه نماز عید فطر می‌رسانند و پس از پایان مراسم نیز با همین تعداد اتوبوس به محلات مورد نظر خود منتقل خواهند شد.

کد خبر 743228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.