بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس‌ شهری در تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر شهرداری تبریز از بازسازی و راه‌اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوس متوقف شده این شرکت و اضافه شدن به خطوط کم برخوردار با اعتباری افزون بر ۵۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین زاده ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و یکم فروردین_ اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز در حوزه حمل‌ونقل عمومی، تقویت ناوگان اتوبوسرانی است.

وی افزود: در این راستا و با توجه به توقف چندین ساله ۴۰ دستگاه اتوبوس، از بهمن سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروز امسال، با تلاش بدون وقفه و شبانه‌روزی کارکنان حوزه فنی و تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز، ۴۰ دستگاه اتوبوس متوقفی، بازسازی، راه‌اندازی و به خطوط کم‌برخوردار درون شهری تبریز و حومه اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل و مسافر شهرداری تبریز ادامه داد: از این تعداد اتوبوس، ۱۰ دستگاه دوکابین و ۳۰ دستگاه تک کابین است که در مجموع تعداد ۲۴ دستگاه اتوبوس با دستورات ویژه شهردار تبریز و تعداد ۱۶ دستگاه نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تأمین مالی و با خرید قطعات لازم و تلاش همکاران فنی و تعمیرگاهی بازسازی و راه‌اندازی شده است.

حسین‌زاده مجموع اعتبار هزینه شده برای بازسازی و راه اندازی اتوبوس‌های فوق را ۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 743198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.