اگر واگن‌های مترو به‌موقع وارد نشود همه متضرر خواهند شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مایه تاسف است که ماه‌ها است از انعقاد قرارداد واگن‌ها گذشته است، اما داخل کشور موانعی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: این تاخیر همه را متضرر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌یکم فروردین_ در حاشیه دویست‌وبیست‌وششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز اصلاحیه مصوبه سال ۱۳۹۲ مبنی بر شرکت اعضای در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود، اظهار کرد: گرچه اعتراض کتبی صورت گرفت، تغییری انجام نشد و به همین دلیل امروز یک فوریت آن بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نرخ ورودی باغ پرندگان و همچنین نرخ ورود ماشین‌آلات به میادین میوه و تره‌بار تعیین خواهد شد، افزود: پرونده تعدادی از باغ‌ها نیز بررسی خواهد شد، همچنین نام‌گذاری تعدادی از معابر صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیشنهادهای زیادی آمده تا در مورد خانه‌باغ‌ها تصمیم جدیدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری این است که باغ‌های سبز را خریداری کند و به فضای سبز تهران اضافه کند. این روند پیش از آن نیز وجود داشته و ادامه دارد.

چمران ادامه داد: در خانه باغ‌ها درختان خشک می‌شوند و به دلیل ضرر و آسیبی که مالکان می‌بینند درختان را به سمت خشکی می‌برند و به همین دلیل از داشتن فضای سبز محروم می‌شویم.

وی تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی، خدمات شهری و عمران پیشنهادهایی را آماده کرده‌اند. امیدواریم طرح بدون ایراد یا کم ایراد ارائه شود تا باغ‌ها باقی بمانند و ساختمان‌ها نیز به نحوی که به باغ و همسایگان آسیب نزند، احداث شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آماده‌سازی شهر برای عید فطر، گفت: اقداماتی برای عید نوروز انجام شده بود که برای عید فطر نیز هست؛ به هر شکل شهرداری خود را برای عید فطر می‌رساند و شهر را آماده خواهد کرد.

چمران با تاکید بر اینکه مایه تأسف است که ماه‌ها از انعقاد قرارداد واگن‌ها گذشته است، اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: تا امروز تأیید فنی بر عهده مترو بوده است. امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه چه کسی نفع می‌برد نمی‌دانم، اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگوییم همه ضرر خواهند کرد.

وی گفت: به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می‌کنند و باید پاسخگو باشند.

کد خبر 743130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.