کاهش نرخ بیکاری با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های اقتصادی

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی موجب کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیداحسان عسکری امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در بازدید تیم اقتصادی استان از مجتمع فولاد بویراحمد اظهار کرد: رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و ارتقای درآمد استان چارچوب‌هایی است که در تصمیم‌گیری‌ها مدنظر قرار دارد.

وی با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳، افزود: از برنامه‌های استان استفاده از ظرفیت مردم در حوزه اقتصادی است که منجر به جهش تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم اقتصادی استان در جهت لبیک به فرمان رهبری برای تحقق شعار سال و سیاست و راهبرد کلان تعیین شده، شبانه‌روزی تلاش می‌کند و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از رکود و تعطیلی واحدها شد و تصریح کرد: بستن حساب تجاری به مثابه بستن یک شریان خونی در بدن است و اگر حساب تجاری واحد اقتصادی بسته شود، با رکود مواجه می‌شود.

سیدامیر تیمور موسویان، مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم نقش مؤثر و تسهیل‌کننده‌ای در چرخه تولید ایفا کنیم.

وی افزود: تصمیمات خوبی جهت رفع مشکلات این مجتمع اتخاذ شده است که با رفع این موانع، شاهد تسریع در روند تولیدی و بهبود فضای اقتصادی استان خواهیم بود.

کد خبر 743110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.