اجرای جهادی روکش آسفالت معابر در کرمان رسالت شهرداری در سال جدید

شهردار کرمان گفت: جدول‌گذاری، ترمیم آسفالت و جهاد روکش آسفالت معابر بخشی از رسالت ما در قبال شهر کرمان است که در حال حاضر زیارتگاه مزار مطهر حاج‌قاسم عزیز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه بیستم فروردین_ در اولین جلسه عمومی شورای شهر در سال جدید، ضمن تشکر از همراهی و دلسوزی اعضای شورا که موجب ایجاد انگیزه برای آبادانی شهر شد، اظهار کرد: شهر کرمان دارای ظرفیت‌های زیادی است و با وجود تخصص، اهتمام، تعهد و انگیزه همکاران در شهرداری می‌توان تأثیر بهتر و بیشتری گذاشت.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌سوزی از آفت‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان به‌ویژه شهرداری است، به ثمر رسیدن اقدامات در شهر را نتیجه حرکت جهادی همکاران شهرداری دانست و افزود: باید از فرصت‌ها به طور کامل استفاده و فرآیندها را کوتاه کنیم که این مسیر با همدلی و اهتمام اعضای شورای شهر اتفاق می‌افتد.

شهردار کرمان با بیان اینکه در آستانه سال جدید در مسیرهای دارای گره ترافیکی اقداماتی انجام و پروژه‌های عمرانی تعریف شده را به سرانجام رساندیم، تصریح کرد: جدول‌گذاری، ترمیم آسفالت و جهاد روکش آسفالت معابر بخشی از رسالت ما در قبال شهر کرمان است که در حال حاضر زیارتگاه مزار مطهر حاج‌قاسم عزیز شده است.

به گزارش ایمنا، محسن تویسرکانی در گفت‌وگویی اصلاح آسفالت معیوب معابر فرعی را پیش‌نیاز رفع گره‌های ترافیکی در شهر کرمان عنوان کرده بود و انجام آن را یکی از اولویت‌های شهرداری در سال جدید بیان کرد.

کد خبر 742983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.