۴ بانده شدن جاده اهواز به چذابه اولویت ستاد اربعین استان است

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه چهاربانده شدن مسیر اهواز به چذابه اولویت ستاد اربعین خوزستان است گفت: تعریض ۵۰ کیلومتر از جاده اهواز به خرمشهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، نشست ستاد اربعین کشور امروز _دوشنبه بیست فروردین_ به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور با ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران استان‌های مرزی کشور و با حضور مسئولین کمیته‌های ذیل ستاد اربعین حسینی برگزار شد. علی اکبر حسینی محراب، در پایان این نشست در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: امروز موارد مربوط به استان مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت، اولویت اول ما مسیر اهواز به چذابه است که باید به صورت کامل ۴ بانده شود.

وی افزود: در وهله بعد جاده اهواز به خرمشهر است که تعریض ۵۰ کیلومتر از آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده اجرایی شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین موضوعات مربوط به مواکب، پارکینگ‌ها، تأمین آب، سایبان‌ها و … مطرح شد. با توجه به اینکه مراسم اربعین در سال‌های پیش‌رو مصادف با فصل گرم سال خواهد بود باید آمادگی کامل داشته باشیم.

حسینی محراب تصریح کرد: به زودی جلسه ستاد اربعین استانی را در شلمچه و چذابه برگزار می‌کنیم و از نزدیک و به صورت میدانی موضوعات مختلف را پیگیری می‌کنیم تا زائران با مشکلات کمتری این سفر معنوی را انجام دهند.

کد خبر 742908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.