نصب ۶ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: شش سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در خیابان‌های فروغی و جابر انصاری که طی سال‌های متمادی به‌دلیل وجود نداشتن فضای مناسب، امکان نصب آن‌ها فراهم نبود، احداث شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌های مردمی مبنی بر احداث سرپناه در بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری منطقه ۸ اصفهان اظهار کرد: در سطح این منطقه حدود ۲۵۰ ایستگاه اتوبوس شهری قرار دارد که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها دارای سرپناه و نیمکت است و استفاده‌کنندگان می‌توانند در مواقع بارندگی یا تابش آفتاب در امان باشند.

وی افزود: در بعضی معابر همچون خیابان‌های فروغی و جابر انصاری که به‌دلیل موقعیت و مشکلات فنی نمی‌توانستیم ایستگاه آن را به سرپناه تجهیز کنیم و از طرف دیگر برای استفاده سالمندان از حمل‌ونقل عمومی با مشکلات خاص خود همراه می‌شدیم، طبق درخواست‌های مردمی موضوع در کمیته راهبردی خطوط حمل‌ونقل عمومی مطرح شد و با جابه‌جایی جزئی محل ایستگاه‌ها، موفق به احداث سرپناه جدید برای خیابان‌های مذکور شدیم.

نصب ۶ سرپناه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خرید، نصب، تعمیرات و نگهداری سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس گفت: نیمکت‌های چوبی و سقف‌های پلی‌کربنات با فرسوده شدن نیاز به تعمیرات دوره‌ای دارد که از اواخر سال گذشته در دست تعمیرات کلی قرار گرفته است.

محمدحسینی ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی و آسایش مسافران، عملیات نصب سیستم‌های روشنایی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه از نوع ال‌ای‌دی کم‌مصرف و پرنور به مرور در حال انجام است.

کد خبر 742764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.