اعطای ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان تبریز

دادستان تبریز گفت: بیش‌ از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان و خانواده آن‌ها در سال ۱۴۰۲ اعطا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محبوب علیلو با اشاره به رشد ۵۵ درصدی اعطای تسهیلات توسط انجمن حمایت از زندانیان تبریز، اظهار کرد: بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان و خانواده آن‌ها در سال گذشته اعطا شده که حاکی از عمل‌کرد موفق و مؤثر این مجموعه است.

وی افزود: درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان به همت خیران در سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است که موجب حمایت از مددجویان و خانواده‌های آن‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

دادستان تبریز با اشاره به رشد ۵۰ درصدی درآمد انجمن حمایت از زندانیان تبریز از طریق فعالیت‌های اقتصادی، خاطرنشان کرد: جذب کمک‌ها و هدایای اشخاص حقیقی و حقوقی توسط این مجموعه نیز رشد ۶۵ درصدی داشته است.

علیلو ایجاد درآمد پایدار و ثابت را یکی از شاخصه‌های مؤثر در عملکرد چنین نهادهایی دانست و گفت: برای ساخت جایگاه سوخت در راستای درآمد ثابت و پایدار این مجموعه‌، برنامه‌ریزی و اقداماتی انجام شده است.

وی در خصوص خدمات متنوع انجمن حمایت از زندانیان تبریز، افزود: بازدید از خانواده مددجویان و بررسی وضعیت زندگی آن‌ها، ارائه کمک‌های لازم، پرداخت مستمری ماهانه، اقدامات حمایتی و فرهنگی، تأمین مایحتاج زندگی و اعطای تسهیلات که با کمک خیران تأمین می‌شود از اقدامات این مجموعه بوده است.

کد خبر 742742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.