لزوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری پاوه با حفظ ارزش‌های اسلامی

فرماندار پاوه گفت: باید در کنار توسعه بحث گردشگری به حفظ ارزش‌های اسلامی نیز توجه شود، دستگاه‌ها خدمات‌رسان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری یکشنبه _ نوزدهم فروردین _ در اولین نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان در سال‌جاری در سخنانی با تأکید بر آگاهی درست مردم، اظهار کرد: حجاب بحث جدید و تازه‌ای نیست، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «حیا و عفاف» علاوه بر آنکه حکم و دستوری الهی است یکی از عوامل اقتدار ملی نیز هست که دشمن آن را هدف گرفته، حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت ایجاد می‌کند و از نظر اسلام به‌عنوان یک ارزش والای انسانی تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی شرایطی را مهیا کرده که زنان مسلمان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و حفظ کرامت انسانی خود، در کنار مردان پله‌های ترقی را در تحصیل و کسب دانش طی می‌کنند.

فرماندار پاوه در ادامه با تاکید بر بحث توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: باید در کنار توسعه بحث گردشگری به حفظ ارزش‌های اسلامی نیز توجه شود؛ دستگاه‌ها خدمات رسان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: باید به برنامه دشمنان که عادی‌سازی مسئله حجاب هست آگاه بوده و مراقب باشیم موضوع گردشگری تحت تأثیر این موضوع قرار نگیرد تا ضمن حفظ و توسعه گردشگری، هم بتوانیم فرهنگ غنی شهرستان را به نمایش بگذاریم و هم از فرصت‌های شغلی این صنعت درآمدزایی کنیم.

حیدری با اشاره به فرهنگ والای مردم منطقه، اظهار کرد: اکثریت مردم شهرستان پاوه مؤمن و پایبند به مسائل دینی هستند. پاوه شهر علم و فرهنگ و تدین است و باید این خصلت با همکاری مردم حفظ شود.

کد خبر 742703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.