۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
اجتماع دختران روزه اولی در کاشان

دانش‌آموزان دختر روزه اولی با تلاوت دسته‌جمعی سوره حمد و نیایش و سرود، ذوق و شوق خود را به دلیل رسیدن به سن روزه‌داری نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، اجتماع ۱۷۰ نفری دختران روزه‌اولی‌ها با حضور نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان برگزار شد. دانش‌آموزان دختر روزه اولی با تلاوت دسته‌جمعی سوره حمد و نیایش و سرود روزه اولی ذوق و شوق خود را به دلیل رسیدن به سن روزه‌داری نشان دادند.

حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی، نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با حضور در جمع روزه اولی‌ها با تبریک این مناسبت و آرزوی قبولی روزه آن‌ها، اظهار کرد: روزه سپری در برابر آتش جهنم است.

وی با بیان اینکه خداوند روزه را برای استواری ایمان انسان قرار داده است، خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: شما در سنینی هستید که قلب پاکی دارید و دعاهایتان مستجاب می‌شود؛ بنابراین از خداوند بخواهید شما را همیشه پاک نگه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اضافه کرد: روزه اولی‌ها و کسانی که برای اولین‌بار موفق به گرفتن روزه شدند، باید قدر این روزها را بدانند و از لحظه لحظه آن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: کودکان باید با احکام و مسائل شرعی از جمله نماز و روزه آشنا و اعتقادات و باورهای دینی آن‌ها تقویت شود.

اجرای مسابقه و اهدای هدیه به تعدادی از دانش‌آموزان به همراه اجرای سرود و برگزاری نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان از دیگر برنامه‌های این جشن بود که با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه پایگاه مقاومت خواهران کوثرالنبی برگزار شد.

کد خبر 742474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.