امکان خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در «اصفهان من» راه‌اندازی شد + فیلم

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی شهرداری اصفهان گفت: مکان‌مند بودن خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس به این معنا است که هم‌زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جستجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده‌ است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سامانه گردشگری اپلیکیشن «اصفهان من» شهرداری اصفهان، خطوط اتوبوسرانی به‌صورت مکان‌مند پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: مکان‌مند بودن خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس به این معنا است که هم‌زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جست‌وجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده باشد.

امکان خدمت‌رسانی خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در «اصفهان من» راه‌اندازی شد + فیلم

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد ۱۹۵ خط اتوبوس همراه با ۲۹۵۱ ایستگاه اتوبوس در کل محدوده شهر اصفهان پیاده‌سازی و قابل استفاده است.

فردانی اضافه کرد: این خدمات به دو صورت عمومی برای شهروندان و تخصصی برای کسب‌وکارها پیاده‌سازی شده است و امکان تصحیح اسامی و اطلاعات مکانی ایستگاه‌ها همراه با به‌روزرسانی مسیر خطوط وجود دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» ( app.isfahan.ir) در دسترس شهروندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاداتی از سمت شهروندان هم‌زمان با کاربری از سامانه مطرح شود، پس از ارزیابی، قابل اعمال به سامانه است.

کد خبر 742404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.