معرفی راهکار جدید در حمل‌ونقل عمومی شهر آمریکایی

اوهایو در راستای تسهیل تردد با وسایل‌نقلیه عمومی خود به معرفی نوعی بلیت مبتنی بر حساب کاربری پرداخته است که امکان خرید، فعال‌سازی و شارژ مجدد بلیت‌ها را با استفاده از این حساب و با محدودیت مبلغ ماهانه فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل منطقه‌ای اوهایو از راه‌اندازی بلیت مبتنی بر حساب کاربری برای استفاده از وسایل‌نقلیه عمومی خبر داد تا تردد را در سراسر منطقه ساده کند.

نوآوری در پرداخت کرایه

راحتی هسته اصلی حمل‌ونقل عمومی اوهایو محسوب می‌شود، به این ترتیب این شهرستان به معرفی نوعی سیستم پرداخت کرایه مبتنی بر حساب کاربری پرداخته است. راه‌اندازی سیستم جدید با رویکرد پرداخت کرایه به‌عنوان یک سرویس امکان‌پذیر شده است که طبق آن پرداخت کرایه به‌سرعت و به‌صورت مقرون‌به‌صرفه با استفاده از یک پلت‌فرم ابری ارائه می‌شود که به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید است.

معرفی راهکار جدید در حمل‌ونقل عمومی شهر آمریکایی

این امر با ارائه نوآوری مداوم، تجربه سفر را برای مسافران به میزان زیادی بهبود می‌بخشد و به آژانس‌ها کمک می‌کند تا با سرعت تغییرات فناوری همراه شوند و هزینه کل جمع‌آوری کرایه را کاهش می‌دهد، زیرا هزینه‌ها از طریق کاهش هزینه‌های ساخت، به‌روزرسانی و نگهداری بین همه آژانس‌های حمل‌ونقل این پلت‌فرم تقسیم می‌شود.

کاربران سیستم بلیت مبتنی بر حساب کاربری می‌توانند با نصب برنامه معرفی‌شده، هنگام سوار شدن به اتوبوس کد مربوط به پرداخت را اسکن یا از کارت‌های هوشمند برای پرداخت کرایه و سوار شدن به وسیله نقلیه استفاده کنند. این راه‌حل، سفر در سراسر منطقه را ساده می‌کند، نیازی به خرید بلیت پیش از سوار شدن به وسایل یا استفاده از چندین سیستم برای شارژ کارت یا پرداخت کرایه را از بین می‌برد و آن را با یک ضربه ساده روی تلفن یا کارت هوشمند جایگزین می‌کند.

از سوی دیگر تعیین سقف محدودیت ماهانه کرایه، کاربران را از بهترین نرخ‌های کرایه برخوردار می‌کند و آن‌ها هرگز بیش از ۱۲۰ دلار در ماه پرداخت نخواهند کرد که این مبلغ مطابق با قیمت ماهانه بلیت است. این سیستم نشان‌دهنده تعهد اوهایو به در دسترس و راحت بودن حمل‌ونقل عمومی برای همه کاربران است و نقش اساسی آن را در ایجاد رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه به‌رسمیت می‌شناسد.

معرفی راهکار جدید در حمل‌ونقل عمومی شهر آمریکایی

کاربران سیستم حمل‌ونقل عمومی اوهایو پس از این می‌توانند در حساب کاربری خود به برنامه‌ریزی و ردیابی سفرهای خود بپردازند و نسبت به خرید و فعال‌سازی بلیت‌های خود اقدام کنند. آن‌ها با ظهور این بلیت‌ها اکنون سطح بیشتری از انعطاف‌پذیری و برابری کرایه‌ها را در اختیار دارند.

کد خبر 742147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.