مصرف بیش از ۲ میلیارد لیتر فراورده‌های نفتی در استان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از دو میلیارد و ۴۴۳ میلیون لیتر انواع فراورده‌های نفتی در این استان مصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پیمان بهرامی امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصرف فراورده‌های نفتی نفت‌گاز، نفت سفید و نفت کوره در این منطقه در سال گذشته، روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در همین بازه زمانی افزود: طی یک سال گذشته ۷۵۲ میلیون و ۴۲۹ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه مصرف نفت سفید را بیش از ۸۱ میلیون لیتر اعلام و خاطرنشان کرد: این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۰ درصد کاهش داشته است.

بهرامی از کاهش ۱۱ درصدی مصرف نفت‌گاز استان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در مدت مذکور حدود ۹۱۰ میلیون لیتر نفت گاز در استان مصرف شده است‌

وی در خصوص مصرف نفت‌کوره عنوان کرد: در بازه زمانی یادشده حدود ۶۹۹ میلیون لیتر نفت‌کوره در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال پیش از آن ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از مصرف بیش از ۱۷ میلیون کیلوگرم گاز مایع در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: سال گذشته بیشترین توزیع گاز مایع با تراکنش بانکی بوده است.

کد خبر 742142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.