تلاش می‌کنیم جذب درآمد تعیین شده برای کرج محقق شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم است، موفقیت دوره ششم، موفقیت شورای اسلامی شهر در کنار همه مدیران مدیریت شهری است و بر این اساس باید تلاش شود تا جذب درآمد تعیین شده محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مسعود محمدی صبح امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که با حضور اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران و معاونان شهری و رؤسای سازمان‌های شهرداری در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد، اظهار کرد: آغاز سال جدید با رشادت بزرگ‌مردان در مرزها و خارج از آن آغاز شد تا مردم در جای‌جای کشور در امنیت و آرامش به سر ببرند؛ ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر شهادت سرداران را تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از اعضای شورای اسلامی شهر برای سیاست‌گذاری طی سال‌های گذشته تصویب بودجه ۱۴۰۳ برای آبادانی شهر تقدیر می‌کنم، در این راستا از شهردار، مدیران شهری، کارشناسان، کارمندان، سبزبانان و پاکبانان که سال گذشته زحمت کشیدند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد، تقدیر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به کارنامه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: سال جاری سال آخر مدیریت دوره ششم است، موفقیت دوره ششم موفقیت شورای اسلامی شهر در کنار همه مدیران است و بر این اساس باید تلاش شود تا جذب درآمد اتفاق بیفتد.

محمدی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در سطح شهر از جمله تقاطع‌ها و پروژه‌هایی همچون خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی و مترو آغاز شده است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی درآمد و جذب ۱۰۸ درصدی آن را نشان از تلاش همه مدیران شهرداری دانست و ادامه داد: ردیف‌های بودجه‌ای که برای ساماندهی محله‌ها به تصویب شورای اسلامی شهر رسید توسط مدیران مناطق رسیدگی و برای آن اقدام شود؛ کارنامه موفق مجموعه مدیریت شهری مختص یک مجموعه نیست و شامل تلاش همه مدیران شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیشنهاد می‌شود شهردار به مدیران شهری که در جذب مضاعف درآمد تلاش کرده‌اند در هر فصل از مجموعه مدیریت و کارکنان قدردانی کند تا سبب ایجاد انگیزه در سایر مدیران شود.

محمدی جذب بودجه در تبصره شش قانون بودجه کلان‌شهر کرج نسبت به سایر کلان‌شهرها را خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به آمار سایر کلان‌شهرها کرج در جذب تبصره ۶ شهرداری موفق عمل کرده است که موجب تعجب سایر کلان‌شهرها بود و نشان از تلاش همه مدیران دارد و امید می‌رود با تلاش مضاعف در سال جاری بحث جذب درآمد و افزایش آن چند برابر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: در ابتدای شروع دوره ششم شورای شهر، بودجه ۴۴۰۰ میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و بودجه را به رقمی بالغ بر ۲۱ میلیارد رساندیم که برازنده کرج است، اما در مقایسه با سایر کلان‌شهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که با جذب درآمد و افزایش آن به موفقیت بالاتری برسیم.

محمدی از همه مدیران شهری درخواست کرد تا اولویت خود را رسیدگی به امور شهر و شهروندان قرار دهند و به درخواست مردم هرچه سریع‌تر پاسخ دهند.

کد خبر 742109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.