خداوند عزت ابدی را برای سردار زاهدی برگزید

فرمانده دفاع مقدس گفت: فرمانده نیروی هوایی و زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه ثارالله و حضور در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی نقاط مرزی کشور در کارنامه این شهید می‌درخشد، ویژگی ایشان جهاد در عین گمنامی بود، حتی خاطرات این شهید نوشته نشده است، خداوند عزت ابدی را برای این شخصیت برگزید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار اصغر صبوری شامگاه _جمعه، هفدهم فروردین_ در مراسم وداع مردم رهنان با شهید سردار محمدرضا زاهدی در گلزار شهدای رهنان اظهار کرد: چهل و چند سال حضور در میدان نبرد کار بسیار بزرگی است، مردم رهنان بدانند که ما فرماندهی با سوابق این شهید کم داریم، با صلابت، تدبیر نظامی، مسلط بر میدان، حضور ۲۰ ساله در میدان نبرد خارج از کشور و… که فکر راهبردی برای ایشان ایجاد کرده بود.

وی افزود: ما از این فرماندهان گمنام کم نداریم، اگر ۱۰ روز پیش نام ایشان را می‌بردیم کمتر کسی او را می‌شناخت، اما امروز تمام مردم با شهادت ایشان را می‌شناسند و خون‌خواه او هستند.

فرمانده دفاع مقدس و هم‌رزم شهید زاهدی گفت: مقاومت یک موضوع مقطعی نیست، یک جریان و شبکه ایجاد شده است که گاهی نمی‌توان به صورت صریح مواردی را مطرح کنیم، مطمئن باشید در میدان نبردی که امروز در جهان شکل گرفته است با اراده الهی خون شهیدان را زنده خواهیم کرد و پیروز نبرد خواهیم بود.

صبوری ادامه داد: بدانید که این شهید در طول زندگی خود در میدان بود، ما ۴۵ سال با یکدیگر مأنوس بودیم و اگر بخواهم از دلاوری‌ها و خدمات شهید بگویم، ساعت‌ها طول می‌کشد، دوره فرماندهی ایشان در دفاع مقدس از افتخارات درخشان شهید بود.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی هوایی و زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه ثارالله و حضور در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی نقاط مرزی کشور در کارنامه این شهید می‌درخشد، ویژگی ایشان جهاد در عین گمنامی بود، حتی خاطرات این شهید نوشته نشده است، خداوند عزت ابدی را برای این شخصیت برگزید.

فرمانده دفاع مقدس گفت: یقین داریم که فردا مراسم تشییع باشکوهی در اصفهان برگزار خواهد شد و از مردم شهیدپرور رهنان و اصفهان دعوت می‌کنیم که در این مراسم شرکت کنند.

کد خبر 742027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.