طوفان الاقصی نتیجه صبر، ایستادگی و مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور طوفان الاقصی را نتیجه صبر، ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: اسرائیل غاصب در سراشیبی سقوط قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام علی رضایی، امروز _جمعه، هفدهم فروردین_ در سخنرانی روز قدس در جمع مردم یاسوج با اشاره به سازش مقطعی یاسر عرفات در مقابل اسرائیل و از بین رفتن روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، اظهار کرد: سازش در مقابل ظلم و اشغال‌گری باعث تکه تکه شدن فلسطین شد و مردم فهمیدند سازش راهکار مناسبی نیست.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطف بیداری اسلامی در جهان اسلام و روز قدس را میراث مقاومت در برابر ظلم، دانست و افزود: امروز بعد از گذشت سال‌ها با اجرای عملیات طوفان الاقصی مردم مظلوم غزه و فلسطین نتیجه صبر و مقاومت را مشاهده کردند و به اذن خداوند اسرائیل که در سراشیبی سقوط قرار دارد نیست و نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به اینکه روز قدس میراث انقلاب اسلامی ایران در جهان است، گفت: دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین جای افتخار دارد.

وی مردمی را که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند مدافعین مظلومیت فلسطین خواند و تصریح کرد: حضور مردم و شهروندان یاسوجی امروز با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس ستودنی و جای افتخار دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن بیان کرده که انسان را مورد امتحان قرار داده و صبر در مقابل مشکلات را بشارت شده‌است.

وی وضعیت مردم مظلوم غزه در طول شش سال گذشته و مقاومت و ایستادگی آنها را با سلاح اراده و ایمان رمز پیروزی آنها در مقابل رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد و گفت: طوفان الاقصی نتیجه صبر، مقاومت و ایستادگی است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، توکل به خداوند را از عوامل پیروز مردم غزه عنوان کرد و افزود: وقتی مشارکت مردم استان در انتخابات اسفند را شنیدم به شما افتخار کردم.

وی با انتقاد از مسئولانی که نتوانسته‌اند به این مردم همیشه در صحنه خدمت کنند، تصریح کرد: مسئولان و دولت باید توجه ویژه‌ای به محرومیت کهگیلویه و بویراحمد داشته‌باشند.

رضایی با بیان اینکه ریشه فتنه اشغال فلسطین انگلیس ارزیابی است و باید مورد لعن و نفرین مردم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مقاومت حماس طی شش ماه و پیروزی‌های این گروه کوچک را در مقابل شکست شش روزه اعراب در جنگ با اسرائیل تنها سلاح ایمان و اراده دانست.

وی گفت: برجام‌ها در ایران حاصل سازش و مذاکره بوده و نتیجه‌ای حاصل نشد اما با ورود مردم و راهکار مقاومت و ایستادگی برای ما عزت آفرید.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور جنایت اسرائیل در دمشق و حمله به کنسولگری را عدم توانایی مقابله با حماس ارزیابی کرد و گفت: ناتوانی در مقابله گروه‌های مقاومت و نزدیکی اسرائیل به انحلال و نابودی باعث شده تا این رژیم غاصب دست به هر کاری بزند.

کد خبر 741932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.