تاریخ حیات نحس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل‌کشی و آدم کشی است

امام جمعه بادرود گفت: تاریخ حیات نحس و نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل‌کشی و آدم کشی است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس پشتوانه امنیت کشور بوده و هر کس که در روز قدس در راهپیمایی شرکت کند، به سهم خود به امنیت کشور و امنیت مردم کمک کرده و از طرفی قوت قلبی برای مجاهدان خط مقدم در غزه و فلسطین است.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه تاریخ حیات نحس و نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل‌کشی و آدم کشی است، اظهار کرد: جنایت در غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه که حکم خاک ایران را دارد، نمونه‌ای از جنایات رژیم غاصب است و رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی پایبند نبوده و قوانین بین‌المللی در برابر جنایت رژیم صهیونیستی مرده است.

وی با یادآوری اینکه آمریکا نیز قوانین بین‌المللی را به نفع رژیم تحریف و رژیم نیز قوانین بین‌المللی را به سخره گرفته است، ادامه داد: سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی منافقانه عمل می‌کنند ولی اسرائیل بداند اگر همه کودکان فلسطینی را هم بکشد، باز هم در اشغال دنیا قرار دارد و نابود خواهد شد.

عقیلی با اشاره به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران و با بیان اینکه قرآن می‌فرماید به ظالمان و مستکبران تکیه نکنید و ظالم و مستکبر در دنیا آمریکا است، خاطرنشان کرد: حضور آمریکا در غرب آسیا ریشه بحران‌ها و جنایت‌ها است اما دست آمریکا به برکت انقلاب از ایران قطع شده و با بیداری اسلامی از منطقه نیز با اخراج آمریکا، قطع خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره مسئله حجاب اظهار کرد: بی‌حجابی مربوط به فرهنگ دینی مردم ایران نیست و این پدیده تحمیلی غرب به مردم است.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: تحمیل مسئله بی‌حجابی یک بار در دوران رضا خان با زور سرنیزه روی داد و یک بار هم در زمان فعلی توسط رسانه‌ها و با هدایت نفوذی‌های داخلی اتفاق افتاد.

عقیلی افزود: همه مسئولین نسبت به مقوله حجاب باید حساس باشند.

کد خبر 741925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.