حال فلسطین از ملی‌گرایی به اسلام‌خواهی تغییر کرد

عضو شورای جهاد تبیین کشور گفت: امروزه حال فلسطین از ملی‌گرایی به اسلام‌خواهی تغییر کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آمل، سیدعبدالله متولیان امروز_جمعه هفدهم فروردین_ در سخنرانی پیش از خطبه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان واقع در مصلی بزرگ آمل با بیان اینکه امروز شاهد تحقق معجزه امام هستیم، اظهار کرد: امام فرمودند: روز قدس روز ظهور قدرت اسلام و فراتر از مرزهای جهان اسلام است و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۴۵ سال از آن پیشگویی می‌گذرد و روز معادله دولت اسلام با مستضعفان با آل یهود است، افزود: بی شک شدیدترین دشمنان اهل بیت از لحاظ کینه یهودیان هستند و همه یهودی‌ها دشمن اهل بیت هستند.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه از پایه یهود پنج هزار و ۷۸۴ سال و دو هزار سال قبل تولد حضرت موسی می‌گذرد، گفت: یهود امت موسی نیست بلکه امت موسی کلیمیان هستند و کلیمیان پیروان یهودان هست.

متولیان ادامه داد: یهودیان پیروان شیطان، قوم پیامبرکش هستند و پیامبران خدا را با ناجوانمردی می‌کشتند و حدود ۷۰ پیامبر را کشتند.

وی با اعلام اینکه نسل یهود باید نابود شود چرا که همه زندگی‌شان فتنه و فساد بوده است، عنوان کرد: خداوند متعال سه بار به این قوم مهلت داده اما آنها از پنج هزار و ۷۸۰ سال پیش شروع به پیامبرکشی کردند.

عضو شورای جهاد تبیین کشور با بیان اینکه یهود بر این باور بودند تا قبل از ظهور حضرت حق بیت‌المقدس را تصرف کنند، افزود: از ۷۵ سال پیش این جریان شکل گرفت و قبل آن در سال ۱۹۱۷ پروتکل‌های یهود نوشته شد که نقشه راه تصرف جهان است و دو امپراطوری بزرگ نابود شود.

متولیان گفت: این رژیم غاصب معتقدند که باید برای عقیم کردن مسلمان و برای اهل سنت فرقه ابلاغ شد و جنگ شیعه و سنی، عرب و عجم دامن زده شود.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه یهود تلاش دارند تا دنیای هنر در خدمت نابودی اسلام هراسی باشد بنابراین به ساخت هزاران فیلم پرداختند تا اسلام را خشن معرفی کنند، اظهار داشت: آنها به دنبال آن هستند تا اخلاق انسانی به کل از بین برود لذا میلیون‌ها شبکه اینترنتی درست شد تا فساد را ترویج دهند.

متولیان بیان کرد: یهود خواستار آن هستند که باید خداوند با دموکراسی یهودی بمیرد تا ساختاری در جهان درست کنیم و با ساختار ملل متحد و به بدترین شکل ممکن آمدند ظلم را قانونی کنند و بر همین مبنی به تصرف بیت‌المقدس پرداختند.

وی با بیان اینکه اولین جبهه‌گیری انقلاب مثل اجدادش چون امام علی (ع) حرکتش به سمت قدس است و راه قدس از کربلا می‌گذرد، گفت: فلسطین جریان ملیت است و از عجایب هشت گانه جهان شد؛ حال فلسطین از ملی‌گرایی به اسلام‌خواهی تغییر کرد و فلسطین به میهن شیعی پیوست.

کد خبر 741903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.