آزادی قدس نزدیک است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: راه پیروزی جبهه حق، ایستادگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و این نوید را می‌دهیم که آزادی قدس نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت الاسلام سید ضیا الدین آقا جانپور امروز_ جمعه هفدهم فروردین_ در اجتماع مردمی روز جهانی قدس در شیراز، اظهار کرد: امروز روز به یاد ماندنی است روزی که بنیان گذار نظام جمهوری انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) امروز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

وی افزود: امروز روز اسلام است و روز دفاع از مردمان و مظلومان است و مردم ایران در این روز که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است در هر کجا که هستند برای حمایت از مظلومان و محرومان فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر داده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: امروز روز قصه پر غصه غزه و فلسطین است مردمی که به ناحق از خانه و کاشانه خود رانده شدند و کسانی که این کار را انجام دادند تا مردم مظلوم سرزمین خود را ترک کنند.

حجت الاسلام آقا جانپور ادامه داد: اسرائیل تا کنون بیش از ۳۳ هزار نفر از زنان، کودکان، مردان و جوانان را در فلسطین کشته است.

وی خاطر نشان کرد: راه پیروزی جبهه حق، ایستادگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و این نوید را می‌دهیم که آزادی قدس نزدیک است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور افزود: نمی‌توانیم مسلمان باشیم و از مردم مظلوم غزه در برابر این جور و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت نکنیم و بگوییم این اتفاقات به ایران ربطی ندارد.

حجت الاسلام آقا جانپور تاکید کرد: امروز ۲ جبهه اصلی در جهان داریم که یکی جبهه حق و حسینیان و دیگری جبهه باطل و یزیدیان است.

وی تصریح کرد: در جبهه حق و حسینی نیروهای مقاومت حماس، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در جبهه باطل آمریکا و نظام سلطه است که از اسرائیل برای این ظلم حمایت می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: سران آمریکا با حضور در اسرائیل، از رسانه‌های گروهی به صراحت اعلام کردند که آمدیم تا از این رژیم حمایت کنیم و جبهه باطل هر بمب و مهماتی را به صهیونیست‌ها می‌دهد تا بر سر مردم بیگناه نوار غزه بریزند.

آقا جانپور افزود: منطقه جبهه حق منطق حسینی است که ما هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم و این همان شعاری " هیهات من الذله" است که ما در راهپیمایی و سر می‌دهیم.

کد خبر 741889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.