تدابیر ویژه آتش‌نشانی اصفهان برای راهپیمایی روز قدس

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تدابیر ویژه این سازمان برای پوشش ایمنی و برگزاری هرچه بهتر مراسم روز جهانی قدس خبر داد.

محمدمهدی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای پوشش ایمنی و برگزاری هرچه بهتر مراسم روز جهانی قدس تدابیری در نظر گرفته است.

وی افزود: استقرار ۱۸ دستگاه اطفائیه سنگین و نیمه سنگین به‌همراه ۴۲ نیروی آتش نشانی سه دستگاه موتور سیکلت مجهز به سیستم ATF(اطفا سریع) در سه رینگ حفاظتی میدان امام خمینی (ره)، خیابان‌های منتهی به میدان و مسیرهای راهپیمایی، همچنین آمادگی کامل ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش نشانی در شهر اصفهان و ۱۹۰ نیروی آتش. نشان شیفت به همراه مسئولین این ایستگاه‌ها و چهار نفر افسر شیک و میدان از جمله تدابیر این سازمان برای پوشش ایمنی هر چه بهتر این مراسم و حریق و حوادث شهری است.

تدابیر ویژه آتش‌نشانی اصفهان برای راهپیمایی روز قدس

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: روابط عمومی و بسیج سازمان با فراخوان نیروهای شیفت استراحت که تمایل به شرکت در این مراسم دارند دعوت به حضور آتش‌نشانان در کنار دیگر آحاد مردم شریف این کلان‌شهر برای اعلام انزجار از رژیم سفاک کودک کش و محکومیت این رژیم از اقدام اخیر و به شهادت رساندن بهترین فرزندان ایران اسلامی کرده است.

کد خبر 741784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.