حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه اصلی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

فرماندار ملایر در نشست هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز، رژیم جعلی اسرائیل در جهان بی‌آبروترین بوده و در سخت‌ترین شرایط ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری حمایت پرشور مردم، سوخت اصلی موشک‌های جبهه مقاومت بر علیه اسرائیل خبیث است و مردم انقلابی ایران اسلامی و کشورهای محور مقاومت این مهم را به خوبی درک کرده‌اند که با حمایت خود از تفکر ایستادگی می‌توانند در برابر مستکبرین عالم پیروز و فاتح باشند.

وی افزود: بیداری وجدان‌های جهانی پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی از برکات تفکر مقاومت بود که توسط امام راحل و با نماد روز جهانی قدس پایه ریزی شد و امروز به ثمر رسیده است.

فرماندار ملایر ادامه داد: از عموم مردم شریف، شهید پرور و انقلابی شهرستان دعوت می‌کنیم تا فردا جمعه هفدهم فروردین، مانند همیشه با حضور پر رنگ و معنادار خود حمایت قاطعانه شهر ۱۱۰۰ شهید ملایر را از آرمان فلسطین مقاوم اعلام کرده و عظمت جبهه مقاومت را به رخ دشمنان انسانیت و اسلام بکشند.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ملایر فردا جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 741745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.