زندگی صهیونیست‌ها از ترس مختل شده است

از ترس انتقام ایران، هرج و مرج و آشفتگی سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از تهدیدهای مقامات ایرانی به انتقام گیری از رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در پایتخت سوریه، زندگی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با هرج مرج و آشفتگی روبرو شده است.

رسانه‌های این رژیم روز پنجشنبه اعلام کردند که سیستم‌های اخلال و پارازیت بر جی‌پی‌اس (GPS سامانه موقعیت یابی جهانی) در سراسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین فعال شده است.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها، این اقدام که پیش‌تر در شمال فلسطین و بندر ایلات انجام شده بود، از امروز صبح در شهرک «گوش دان» نیز انجام شد.

این اقدام رژیم صهیونیستی در چارچوب تلاش‌ها برای کاهش خسارت‌های انتقام ایران و کاستن از خطرات حمله با موشک‌های پرسه زن، پهپاد و موشک‌های هدایت شونده انجام شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کاربران نرم افزار Waze در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرده‌اند که این برنامه از صبح امروز با اخلال روبرو شده است و این نرم افزار موقعیت آنها را شهر بیروت نشان می‌دهد.

وحشت شهرک نشین های اشغالگر به جایی رسیده است که برای ذخیره مواد غذایی و آب به فروشگاه‌ها یورش برده‌اند و به دنبال تأمین منبع برق اضطراری هستند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حمله ایران، محموله‌های بزرگی از سلاح و مهمات را از پادگان‌های موجود در «بئرالسبع» به دیگر نقاط نقب منتقل کرده است.

شهرداری‌های تل آویو، رعنانا و حولون نیز در بیانیه‌های از آمادگی خود برای هر وضعیت اضطراری خبر دادند.

پناهگاه‌های شهرهای بزرگ صهیونیست نشین با دستور مدیریت جبهه داخلی بازشده است.

مدیران شهرک‌های صهیونیست نشین، برای آمادگی کامل برای وضعیت اضطراری و فوق‌العاده، دستوراتی را از ارتش، نیروی هوایی و فرماندهی منطقه شمال ارتش دریافت کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز نوشتند: ارتش پس از مشاهده وحشت و سراسیمگی ساکنان برای کاهش آشفتگی موجود و آرام کرده وضعیت، اعلام کرده است که هیچ هشداری دریافت نکرده‌ایم و هیچ دستورالعملی صادر نکرده‌ایم.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیازی به خرید موتور برق، ذخیره کردن مواد غذایی و بیرون کشیدن اموال از بانک‌ها نیست.

رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرار داد. در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 741736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.