حمله موشکی و توپخانه‌ای حزب‌ الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با موشک و توپخانه دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، مقر گردان «لیمان» رژیم صهیونیستی را با توپخانه هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر از حمله موشکی به محل تجمع نظامیان صهیونیست در پشت پایگاه نظامی «جل العلام» خبر داد.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

منبع: ایرنا
کد خبر 741724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.