نبرد طوفان الاقصی ادامه دارد/ روز قدس امسال متفاوت است

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه در میدان اتفاق می‌افتد تأیید می‌کند که گروه‌های مقاومت با عزم کامل به نبرد «طوفان الاقصی» ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوحمزه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس امسال به خاطر اینکه قدس همه جبهه‌ها را شعله ور و همه میدان‌ها را متحد کرده، با سال‌های گذشته متفاوت است. آنچه در غزه در جریان است بر همه ما واجب می‌کند که به مسئولیت خود عمل کنیم و برای مقابله با زرادخانه آمریکایی- صهیونیستی فداکاری کنیم و خون بدهیم.

وی افزود: امروز همه وظیفه دارند به غزه و فلسطین کمک کنند و همه باید در اردوگاه ایمان برای مقابله با اردوگاه شیطان باهم متحد شویم. نبرد طوفان الاقصی را با همراهی همه گروه‌های مقاومت در همه بخش‌های نظامی، امنیتی و مردمی با اراده ثابت و بر اساس وحدت میدان‌ها، ادامه می‌دهیم.

سخنگوی سرایا القدس گفت: حضور ما در میدان به معنای مخالفت با اشغالگری است و دشمن باید این نکته را به خوبی درک کند.

ابوحمزه اضافه کرد: خون‌های طاهر فلسطین هم اکنون در حال به ثمر نشستن در اردن و تونس و بحرین و دیگر کشورها است و ما درود قلبی خود را به حزب الله لبنان، حزب الله عراق، یمن سربلند و سوریه تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: به شما مژده پیروزی می‌دهیم و اطمینان می‌دهیم که صبر و پایداری ملت فلسطین الگویی برای همه ملت‌های جهان شود.

ابوحمزه از همه آزادگان خواست که در روز جهانی قدس در همه پایتخت‌های عربی و غیرعربی، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را محاصره کنند و به سوی مرزهای فلسطین حرکت کنند و تا بازگشت امنیت و صلح به خاک فلسطین به اعتراضات ادامه دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 741531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.