همچنان فرصت جبران باقی است

بازیکن تیم سپاهان گفت: همچنان فرصت جبران باقی است و باید تا هفته‌های پایانی صبر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد کریمی پس از پایان بازی دو تیم تراکتور و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی در میانه زمین و با درگیری‌های فیزیکی دنبال شد؛ در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی ایجاد کردیم؛ با اینکه چرخش توپ توسط بازیکنان تراکتور بیشتر انجام شد، اما آن‌ها موفق به خلق موقعیت‌های زیادی نشدند. نتیجه تساوی عادلانه بود. هرچند که سپاهان برای کسب سه امتیاز پا به این میدان گذاشت.

وی افزود: به تراکتور و هواداران این تیم تبریک می‌گویم چراکه جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند؛ شخصیت سپاهان به گونه‌ای است که در هر شهری که مهمان باشد هواداران حریف را به حضور در ورزشگاه ترغیب می‌کند.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص استفاده از لیزر توسط هواداران تراکتور تصریح کرد: تنها گلایه‌ای که از هواداران تراکتور دارم این است که گاهی سنگ و بطری پرتاب می‌کردند، در این مسابقه نیز آن‌ها از لیزر استفاده کردند و باید این مسائل برطرف شود.

وی ادامه داد: سپاهان برای پیروزی پا به میدان گذاشت و موقعیت‌های خوبی نیز خلق کرد، اما متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد.

کریمی با اشاره به شرایط تیمی سپاهان یادآور شد: همچنان فرصت جبران باقی است و باید تا هفته‌های پایانی صبر کرد؛ نیما میرزازاد عملکرد مطلوبی از خود ارائه داد. شرایط تیمی سپاهان خوب است و امیدوارم با وجود شرایط سختی که به دلیل فشردگی مسابقات داریم، نتایج مطلوبی کسب کنیم.

کد خبر 741516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.