نظارت ویژه بر بازار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به کنترل بازار در عید نوروز گفت: نظارت ویژه بر بازار تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سطح بازار تمام اقلام مورد نیاز در بازار تأمین است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: بازار استان زنده، فعال و در خدمت مردم است و باید کار کارشناسی مورد نیاز و واقعی و متعادل شدن قیمت‌ها انجام شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: با هماهنگی، همدلی و همکاری دستگاه‌ها، نظارت بر بازار در قالب گشت‌های مشترک در ایام نوروز انجام شد و این نظارت و بازدیدها از سطح بازار تا پایان ماه مبارک رمضان برای رفاه مردم و تأمین کالاهای مورد نیاز ادامه دارد.

فخر موحدی در ادامه بر شفاف سازی قیمت‌ها و رعایت نصب برچسب قیمت از سوی واحدهای عرضه و فروشندگان تاکید کرد و خواستار نظارت دقیق و مداوم مسئولین مربوطه بر بازار شد.

وی با اشاره به اهمیت نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب بر تلاش مسئولان در فضای تولید، تأمین و عرضه و… تاکید کرد.

فخر موحدی در خصوص ضرورت تعادل در سطح بازار نیز افزود: برای ایجاد تعادل در بازار و اینکه در حق مصرف کننده اجحاف نشود تمام دستگاه‌ها با همراهی و همدلی، در رعایت حقوق مصرف کننده اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 741479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.