شرکت ۱۱۵ نفر در مسابقات جام رمضان ویژه آتش‌نشانان سنندجی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: مسابقات جام رمضان ویژه آتش‌نشانان سنندجی با حضور ۱۱۵ نفر از آتش‌نشانان این سازمان در چهار رشته فوتسال، فوتبال دستی، طناب‌کشی و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، آزاد طهماسبی اظهار کرد: مسابقات جام رمضان با هدف ایجاد شور نشاط و ارتقای آمادگی جسمانی آتش‌نشانان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب آتش‌نشانان برای شرکت در این دوره مسابقات، افزود: مسابقات جام رمضان ویژه آتش‌نشانان سنندجی با حضور ۱۱۵ نفر از آتش‌نشانان برابر با ۷۰ درصد از کل نیروهای این سازمان در چهار رشته فوتسال، فوتبال دستی، طناب‌کشی و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این دوره مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان در سایر رشته‌ها از جمله مچ‌اندازی، کشتی، دوومیدانی، چهارگانه امدادی و و مسابقه سرعت عمل ادامه پیدا می‌کند.

طهماسبی از برگزاری مسابقه سرعت عمل در تجهیز کامل به لباس و تجهیزات انفرادی و عملیاتی ویژه آتش نشانان خبر داد و اضافه کرد: توجه ویژه شهردار و اعضای شورا به کارکنان سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج در این دوره قابل تقدیر و موجب افزایش انگیزه در آتش‌نشانان شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود تعداد زیاد کارکنان ورزشکار و قهرمان کشوری و بین‌المللی در بین پرسنل آتش‌نشانی سنندج، حفظ روحیه و شادابی در بین آنان با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ضروری است.

کد خبر 741384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.