انجام بیش از یک میلیون و ۲۳۰ هزار بازرسی توسط ماموران بهداشت محیط در کشور

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات بهداشت محیطی انجام شده از تاریخ پانزدهم اسفند تا چهاردهم فروردین اظهار کرد: به طور کلی یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۳ بازرسی در طول این مدت انجام شده است.

محسن فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات بهداشت محیطی انجام شده از تاریخ پانزدهم اسفند تا چهاردهم فروردین اظهار کرد: به طور کلی یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۳ بازرسی در طول این مدت انجام شده است که در این بین، ۹۰۰ هزار و ۸۹۸ مورد مربوط به بازرسی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۳۳۰ هزار و ۲۵ مورد مربوط به بازرسی اماکن عمومی است.

وی با اشاره به انجام ۳۰ هزار و ۶۷ مورد بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی و ۲۰ هزار و ۸۰۴ مورد بازرسی از مراکز اقامتی افزود: در طول این مدت ۱۲۲ هزار و ۵۶۵ مورد اخطار کتبی صادر ۱۴ هزار و ۹۶۵ مورد به مراجع قضائی اعلام شده و ۳۶۸۰ مورد پلمب صورت گرفته است.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: در بازه زمانی مذکور، ۱۲ هزار و ۶۳۰ مورد نمونه‌برداری غذایی، ۶۱۸ هزار و ۶۱۰ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی و یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۵۰۸ مورد سنجش پرتابل محیط و مواد غذایی انجام و یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۶۲۶ کیلوگرم / لیتر مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

کد خبر 741362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.