دستگیری ماهی گیران غیرمجاز در لردگان

فرمانده حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت:مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان لردگان حین گشت و کنترل نوروزی متوجه صیادانی شدند که به صورت غیر مجاز اقدام به صید ماهی با موتور برق در رودخانه لردگان می‌کردند.ماموران یگان حفاظت با هوشیاری و دقت لازم موفق به دستگیری این متخلفان شدند.

بختیار طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان لردگان حین گشت و کنترل نوروزی متوجه صیادانی شدند که به صورت غیر مجاز اقدام به صید ماهی با موتور برق در رودخانه لردگان می‌کردند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت با هوشیاری و دقت لازم موفق به دستگیری این متخلفان شده و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از این متخلفان دو دستگاه موتور برق به همراه تعدادی ماهی صید شده کشف و ضبط شد.

فرمانده حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده از این نوع دستگاه‌های الکتریکی برای صید ماهی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به محیط‌زیست و اکوسیستم آبی و جانوری آبزی و کنار آبزی وارد نماید.

طاهری ادامه داد: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکار و صید از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش‌های خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ارسال کنند.

کد خبر 741210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.