برگزاری مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور صبح امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مسابقات ملی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات قرار است روزهای ششم و هفتم اردیبهشت به میزبانی اردبیل برگزار شود و کشتی‌گیران در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: مسابقات در مدت دو روز بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد و تلاش بر این است تا شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف بتوانند رقابت خوبی را با هم داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: پذیرش تیم‌ها از پنجم اردیبهشت ما در اردبیل انجام شده و وزن‌کشی نیز ششم اردیبهشت انجام و مسابقات در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پهناور اظهار داشت: امیدواریم این مسابقات نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد و کشتی‌گیران استان اردبیل بتوانند در این مسابقات و رقابت‌های بین‌المللی توان خود را در رده سنی نوجوانان به نمایش بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای آمادگی بیشتر تیم کشتی فرنگی استان اردبیل در رقابت‌های بین‌المللی جام صفوی، تیم منتخب این استان با کردستان رقابتی را در روزهای گذشته انجام داد و تمرینات این تیم در خانه کشتی مرحوم جابر عباس‌زاده در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان اردبیل نیز ادامه داد: از پنجم اسفند سال گذشته این اردوی آمادگی آغاز شده است و تا زمان شروع مسابقات بین‌المللی جام صفوی که پنجم تا هفتم اردیبهشت خواهد بود، این اردوها ادامه خواهد داشت.

پهناور حمایت همه‌جانبه ورزش و جوانان را از رشته کشتی و افتخارات بی‌نظیر این رشته ورزشی برای استان اردبیل را یادآور شد و افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در سال جاری کشتی استان اردبیل بتواند در سطح ملی و حتی بین‌المللی بدرخشد و بتوانیم افتخارات بیشتری را در کشتی فرنگی و آزاد به دست آوریم.

کد خبر 741124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.