سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) محل برگزاری این دیدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و سپاهان و ضرورت سرویس‌دهی به تماشاگران، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.

وی افزود: نقاط مختلفی در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) از جمله چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه، پانزدهم فروردین از طریق مبادی فوق از اتوبوس‌های شرکت واحد برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، بازی معوقه تیم‌های تراکتور و سپاهان از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ رأس ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 741071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.