احیای ۲۸ واحد تولیدی خراسان شمالی توسط دادگستری استان

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از احیا و جلوگیری از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این اقدام سبب بازگشت به کار بیش از ۱۵۰ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته دستگاه قضائی ۲۸ واحد تولیدی را احیا یا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری کرد.

وی افزود: بیشتر این واحدها در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی گردشگری، فولاد، پرورش ماهی، خدماتی، تولیدات قند و شکر، فراورده‌های لبنی، اسید، کود شیمیایی، نهاده‌های دام و طیور، فرش و قالی فعالیت داشتند که با ورود دستگاه قضائی بررسی شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این موارد با رفع موانع فراروی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران چهار واحد تولیدی احیا شد و از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی دیگر جلوگیری به‌عمل آمد.

براتی‌زاده اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۵۰ نفر از کارگران واحدهای تولیدی به کار بازگشتند و از خطر بیکاری رهایی یافتند.

وی گفت: طی این مدت، ۳۶۵ نفر از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش تولید با حوزه ریاست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۳۱ فقره مکاتبه نیز توسط دبیرخانه ستاد انجام شد.

کد خبر 741020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.