رزمندگان مقاومت با مجاهدت در حال یاری مکتب علی (ع) هستند

امام جمعه منطقه کاشان گفت: حضرت علی(ع)فرمودند باید دشمن ظالم بود و در حال حاضر ظالم‌تر از نتانیاهوی قسی‌القلب کیست که با حمایت آمریکا و انگلیس فجایعی را علیه مردم مظلوم غزه مرتکب شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی در جمع عزاداران شب قدر در مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای بسیج با بیان اینکه امروز رزمندگان مقاومت در حال یاری مولی علی (ع) هستند، اظهار کرد: حضرت علی (ع) فرمودند باید دشمن ظالم بود و در حال حاضر ظالم‌تر از نتانیاهوی قسی‌القلب کیست که با حمایت آمریکا و انگلیس فجایعی را علیه مردم مظلوم غزه مرتکب شده است.

وی افزود: این شجاعت و دلاوری که رزمندگان اسلام دارند و با تمام توان در مقابل قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاده‌اند برگرفته از عشق به مکتب مولا علی (ع) است، و وظیفه تمام مسلمانان است که از آنها پشتیبانی کنند.

امام جمعه منطقه کاشان گفت: امروز صهیونیست‌ها از موشک‌ها و سلاح‌های مردم فلسطین و فریادهای الله اکبر آنها می‌هراسند که این ثمره فتوای تاریخی و فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ایستادگی ملت‌های مختلف به ویژه ملت ایران در حمایت از این کشور مظلوم است.

حسینی تصریح کرد: فلسطین امروز نه فقط مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده و همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: روز قدس از ابتکارات بی‌نظیر امام خمینی (ره) است و امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است و در سال‌جاری با خروش عظیم مردم برای حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به شب‌های قدر و برگزاری برنامه‌های این شب‌های پرفضیلت تاکید کرد: در این ایام باید شئون و حرمت این شب‌های پرفضیلت حفظ شود.

کد خبر 740828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.